dinsdag, maart 11, 2008

'ziek' van nieuw fietspad voor provinciehuis

Leuven

In Leuven is een einde gekomen aan de discussie omtrent het fietspad voor het provinciehuis. De provincie had dat pad in kasseien laten aanleggen, maar fietsers vonden dat gevaarlijk. Na veel protest moest de provincie de duimen leggen. Vorige week startte de heraanleg. «Nu kozen ze voor een natuursteen die op de steen van het provincieplein lijkt», zegt gedeputeerde Julien Dekeyser. «Afgrijselijk. Het fietspad past niet meer bij de rest van het plein. En dat terwijl de bezwaren allemaal al lang waren gaan liggen. In mijn ogen heeft Stedenbouw Vlaanderen gefaald. Ik ben er ziek van.» (KBH)

nvdr: fietsen is gezond ;-)



1 Comments:

Blogger nathalie said...

Antwerpen
Ik ben ook overtuigd woon-werk-winkel-...fietster.Tot enkele dagen geleden mijn fiets gestolen werd. Op zatervoormiddag tss 2 boodschappen voor mijn eigen deur!
Moet nu dus weer op zoek naar een nieuwe. Aangezien het toch al snel over een paar honderd euro gaat en het niet de eerste keer is heb ik vandaag ook eens bij decathlon rond gekekeken.Maar heb al ontdekt dat niet iedereen overtuigd is van de kwaliteit.Ga ook een fietsverze-kering/omnium nemen.
Is er iemand die ervaring heeft met dergelijke verzekering of fietsen van decathlon? Nog veel fietsplezier! Nathalie

woensdag, maart 19, 2008 3:57:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home