woensdag, maart 22, 2006

Tot op de draad versleten ...

De foto dateert al weer van een goede maand terug, maar ik verkeer nu pas in de mogelijkheid om deze te posten.
Je ziet mijn kader dat het na veertien (!) jaar trouwe dienst voor bekeken hield.
Wel een apart gevoel als ineens je kader begint mee te wiegen in de bochten ;-)Ben die dag op een sukkeldrafje naar huis gefietst en heb mijn twee oudste zoons in het weekend de toestemming gegeven om hun nieuw gekregen (nieuwjaar) gereedschapskoffer te benutten voor de demontage van mijn fiets. Na een voormiddagje sleutelen en vijzen zat alles netjes in enkele dozen - reserveonderdelen weet je wel - en stond het kader klaar voor transport naar het containerpark. Als je me nu ziet rijden zal het op een nieuwe (occasie) koersfiets zijn van mijn goede vriend Steven ;-)
Wie weet fietsen we deze zomer nog wel eens samen!