vrijdag, mei 12, 2006

Pech onderweg

Jaarlijks organiseert de provinciale dienst mobiliteit en wegen een personeelsactiedag als kick-of voor Fiets Naar Kyoto. Uiteraard kon ik hier niet afwezig blijven.

Meer zelfs ik kwam volop in de spotlight:
"Het was ook de fietstocht met pech onderweg. Björn Van Staeyen (dienst organisatie en planning) brak zijn ketting ..."

Leuk detail: aangezien er een begeleider van mijn groep bij mij bleef voor het klaren van een noodherstelling (verder met één schakel minder!) heeft de Gouverneur ons groepje op sleeptouw genomen en mits wat extra kilometers mijn (vrouwelijke) collega's dusdanig afgemat dat ze me nadien overladen hebben met verwijten ;-)

Misschien toch eens uitkijken naar een andere fiets ...

3 Comments:

Blogger Wim said...

Bjorn,

Ik verdenk je er stiekem van dat je de avond ervoor met opzet aan je ketting hebt zitten foefelen om je collega's een hak te zetten :-)

vrijdag, mei 12, 2006 3:35:00 p.m.  
Blogger Björn said...

Wim,

met die fiets was dat zelfs niet nodig ;-)
Ik heb dit weekend in de kringwinkel in Antwerpen trouwens een pracht-occasie op de kop getikt: een Ketler Alu-bike (hybride) met 21 versnellingen!
N.B. de andere heb ik afgetuigd en klaargezet voor SPIT. Als iemand nog onderdelen nodig heeft: snel zijn!

groeten,

Björn

maandag, mei 15, 2006 10:04:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ketler Alu-bike? Goe gerief. Mijn fietsje is dit jaar 21 jaar geworden en ik spreek er nog altijd over als 'mijne nieuwe fiets'. Buiten de voorband en - sinds vorig jaar - de dynamo zijn alle onderdelen nog origineel.

Bert

dinsdag, mei 16, 2006 9:58:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home