donderdag, februari 08, 2007

kriebels

Het kriebelde deze morgen toen ik op de fiets zat en naar Leuven station fietste. Niet alleen aan de ogen of de neus, maar gewoon om verder te rijden richting Brussel. Het deed me ook herinneren aan een heroische winterfietstocht uit m'n studententijd toen ik met 2 metgezellen vanuit het natuurreservaat de Zwarte Beek naar Diepenbeek ben gefietst door een ware sneeuwstorm. We konden niet anders want hadden alleen onze fiets bij, maar we hebben er zoooo van genoten...
Bij deze een oproep aan de LBL-fietsers : wie heeft er zin in een midwinterfietstocht tussen Leuven en Brussel ? Voorwaarde is dat het goed sneeuwt natuurlijk...
(de foto's zijn deze morgen genomen rond het Ferrarisgebouw in Brussel, de eerste heeft zelfs DS online gehaald)

1 Comments:

Blogger Kato said...

Jammer dat ik geen camera bij me heb, ik heb hier vanaf de 24e verdieping een prachtig zicht op de witbesneeuwde daken van Brussel centrum.
Fietsen zit er voor mij helaas niet in deze dagen, buik is wat te dik ;o)

donderdag, februari 08, 2007 11:49:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home